Κόκκινο: το δημοφιλέστερο χρώμα




Το κόκκινο, όπως και όλα τα χρώματα έχουν τόσο θετική όσο και αρνητική χροιά. Οποιαδήποτε προτίμηση σε χρώμα  δείχνει στοιχεία του χαρακτήρα μας, αλλά και την ψυχολογική μας κατάσταση.

Θετικά: αγάπη, ενότητα, ορμή, ένταση, εξωστρέφεια, κινητικότητα, δράση, αυθορμητισμός, αποφασιστικότητα, ζωντάνια, ενθουσιασμός, άνεση, πάθος, ενέργεια, νίκη,δύναμη, θερμότητα, ζέστη, φωτιά, σπουδαιότητα, ωριμότητα, επαναστατικότητα, προσφορά βοήθειας (Ερυθρός Σταυρός), φιλοδοξία, επιθυμία

Αρνητικά: θυμός, αίμα, βία, πόλεμος, κίνδυνος, θάνατος, προειδοποίηση, απαγόρευση, επιθετικότητα, εχθρότητα
 
Κατά την γνώμη μου το κόκκινο παραπέμπει σε ενέργεια, σε δυναμικότητα, σε ζεστασιά, σε ζωντάνια, σε χαρά, σε πάθος όχι μόνο ερωτικό αλλά και πάθος για ζωή. Το χρώμα αυτό μου δίνει αυτοπεποίθηση, με κάνει να νιώθω ωραία, δίνει έναν ρυθμό, μου κεντρίζει την προσοχή, με ξυπνά. Το έχω συνδέσει με κάτι θετικό, όπως η αγάπη και ο ρομαντισμός (κόκκινο τριαντάφυλλο πχ) και όχι με κίνδυνο ή βία. Μου θυμίζει έντονους και ερωτικούς χορούς, όπως το αργεντίνικο τάνγκο και το φλαμένγκο. Επίσης μου θυμίζει τα Χριστούγεννα, τα οποία αγαπώ: πολλά στολίδια είναι κόκκινα. Έχει μία αρχοντιά που γοητεύει, ένα στοιχείο πολυτέλειας(κόκκινο χαλί σε Χόλυγουντ). Επίσης, τα κόκκινα φρούτα  είναι από τα αγαπημένα μου, καθώς είναι συνήθως γλυκά και νόστιμα. Το κόκκινο φως στον σκοτεινό θάλαμο, όταν εκτυπώνουμε φωτογραφίες, εκπέμπει ζεστασιά και δημιουργεί ατμόσφαιρα. 



Το κόκκινο υπάρχει παντού στην καθημερινότητά μας είτε είναι για καλό είτε για κακό. Είναι το χρώμα του ταιριάζει σχεδόν με όλα τα χρώματα, που ανοίγει την όρεξη, που προσελκύει, που τονώνει τον οργανισμό, που αυξάνει την πίεση και τους καρδιακούς παλμούς, που προκαλεί το αίσθημα του επείγοντος.


Σύνταξη και φωτογραφίες: Λευκοθέα Πανούσου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lovebird- ένα ιδιαίτερο κατοικίδιο…

Junge Gründer aus Thessaloniki

Ρόδος: Mία καλοκαιρινή περιπέτεια